To, co zaczęło się od perfum w Paryżu w 1828 roku, kontynuowało bezprecedensowy wzrost. Założycielowi Pierre-François-Pascal Guerlain udało się stworzyć znane na całym świecie imperium ze sklepu przy Rue de Rivoli. Nawet we wczesnych latach, nie tylko paryska socjeta, ale także zamożni Anglicy przychodzili do niego, aby kupić najlepsze kremy i najlepsze perfumy.
W 1939 roku na Polach Elizejskich otwarto pierwszy Instytut Urody Guerlain. Awangardowa koncepcja wywołała sensację. Pierwsze serum marki zostało wprowadzone na rynek w 1950 roku. Było ono poszukiwane jako produkt do pielęgnacji skóry przez ponad pięć dekad. Badania, na których opiera się Orchidée Impériale Globale Anti Aging Care, również trwały dziesięciolecia. Od pomysłu do udostępnienia produktu ekskluzywnej klienteli minęło dwadzieścia lat.
Orchidée Impériale Globale Anti Aging Care
i Gold Nobile Cream z serii Orchidée Impériale Global Anti Aging Care.
Firma stawia na drogocenne składniki. Wysokiej jakości ekstrakty roślinne z orchidei i malwy, a także cenne minerały, zwłaszcza złoto, są tajemnicą tego produktu do pielęgnacji skóry. Imponujące są nie tylko odmładzające właściwości Gold Nobile Cream, ale także jego konsystencja. Jest świeży, lekki i natychmiast wchłania się w skórę.
Zastosowanie
Stosuj odżywczy lub ochronny krem do twarzy rano lub wieczorem. Nabierz niewielką ilość kremu ze słoiczka lub tubki i nałóż go na opuszki palców. Zacznij od nałożenia kremu na podbródek okrężnymi ruchami i przejdź do policzków. Następnie nałóż krem na czoło od wewnątrz na zewnątrz. Nałóż krem na twarz od nasady nosa do skroni, nie wywierając nacisku. Na koniec nałóż krem na grzbiet nosa i okolice oczu. Przeciągnij opuszkami palców wzdłuż boków i lekko dociśnij obszar wokół oczu jednym palcem. Zapewnia to optymalną pielęgnację nawet nieco cieńszej skóry wokół oczu.
** Szczegółowe warunki promocji znajdziesz w swoim osobistym newsletterze powitalnym
*Nie podlega wymianie na gotówkę. Nie łączy się z innymi promocjami. Oferta obowiązuje do 17.03.2025, nie dotyczy produktów z wyprzedaży, kart podarunkowych i marek Acqua di Parma, Bond No. 9, Chanel, Drunk Elephant, Eisenberg, Kilian Paris, Rituals, Rosendo Mateu i artykułów z oznaczeniem Luxury.
Bez ustalonej minimalnej wartości zamówienia.
Publikowanie kodu jest zabronione. Parfümerie Akzente GmbH, VAT UE DE813307548 AG Stgt. HRB 581012
***Nie podlega wymianie na gotówkę. Nie łączy się z innymi promocjami. Oferta obowiązuje do 31.03.2025, nie dotyczy produktów z wyprzedaży, kart podarunkowych i marek Acqua di Parma, Bond No. 9, Chanel, Drunk Elephant, Eisenberg, Kilian Paris, Rituals, Rosendo Mateu i artykułów z oznaczeniem Luxury.
Bez ustalonej minimalnej wartości zamówienia.
Publikowanie kodu jest zabronione. Parfümerie Akzente GmbH, VAT UE DE813307548 AG Stgt. HRB 581012